RUCK 9.0 przyszłość

Simeon Ruck nowym dyrektorem firmy RUCK.

Zapraszamy do przeczytania wywiadu z człowiekiem, który będzie tworzył ciąg dalszy fascynującej historii tej firmy.

Niedawno został Pan oficjalnym dyrektorem firmy HELLMUT RUCK GmbH. Jak czuje się kierujący firmą z 90 letnią tradycją?
Dojrzałem do tej funkcji i cieszę się, że swoje zadania nadal będę dzielił ze swoim ojcem. Obaj mamy jeden cel: inspirować naszych klientów w każdym obszarze naszej działalności.

 

Może Pan opisać swój styl zarządzania oraz to jaki wpływ będzie miał na pracowników i wewnętrzną organizację w firmie?
Partnerska współpraca to moje życiowe motto. Zadowolenie i przemyślany rozwój, wydajność i rozwaga, to dla mnie ważne impulsy, które pozwalają mi być i przeżywać to wszystko wraz z naszymi pracownikami.
Wiele pomysłów naszego zespołu zostało wdrożone do biznesu i w dalszym ciągu powinno to następować. Wewnętrzna infrastruktura i korzyści dla naszych pracowników optymalnie działają na wydajność ich pracy.

Od 2008 roku po studiach trafił Pan do firmy. Jakie projekty od tego czasu były dla Pana najważniejsze?
Jest wiele aspektów, które są bardzo bliskie mojemu sercu. Firma o wysokiej kulturze innowacji żyje dzięki nowoczesnemu zarządzaniu personelem. Dalsze, konsekwentne rozszerzenie oferty produktowej. Promocja marki, a przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta.
W czasie mojej dotychczasowej działalności w firmie sfinalizowano wiele ważnych projektów. Nie chciałbym pominąć żadnego z nich. Wszystkie zawsze znalazły uznanie i osiągnęły postawiony cel.

Z pewnością ma Pan pomysły i plany na dalszy rozwój firmy. Może Pan coś zdradzić?
Jedno na pewno mogę zdradzić: dalej pozostaniemy przejrzystą firmą rodzinną. Mój brat Samuel Ruck przygotowuje się do wspólnego ze mną prowadzenia firmy. W dalszym ciągu mamy zamiar pozostać pierwszoplanowym partnerem specjalistów podologii. Chcemy rozwijać dziedzinę wellness SPA. W planach dotyczących infrastruktury znajduje się rozbudowa działu magazynowego, gdzie znacznie poprawi się logistyka. Pracownicy będą mogli korzystać z nowej kafeterii.

Rozwój oferty produktowej jest jednym z głównych celów firmy. Czy jest już coś wiadomo?
Zasadniczo prześledzone są i rozpatrywane na nowo wszystkie działy. Najlepszym przykładem jest SYSTEM MOBILNY RUCK do użytku ambulatoryjnego. Na kontynuację rozwoju czeka frezarka PODOLOG NOVA 3, która po dzień dzisiejszy osiąga coraz większą popularność. Na rynek wniosła nowoczesną technologię i ekstremalnie cichą pracę. O konkretnych projektach nie chcę na razie opowiadać. Jedno jest pewne, że bez działu rozwoju firmy RUCK na rynek podologii nie wchodzi żaden nowy produkt. To my nadajemy tempo rozwoju tej dziedziny i jestem przekonany, że tak pozostanie.

Przeczytaj wcześniejszy wywiad: „Interview z Simeonem Ruck i Michaelem Fürtsch”.
Zapraszamy.