Wygląd gabinetu kosmetycznego i podologicznego
Reklama w gabinecie kosmetycznym i podologicznym jest bezwzględnie potrzebna.
W zależności od kierunku i wykonywanych usług, reklamy tematyczne przynoszą wiele korzyści.
Są pewnego rodzaju drogą i wskazówką mówiącą o stylu osób pracujących w gabinecie, i jest prawdziwym źródłem informacji o specjalistycznej pielęgnacji i zabiegach wykonywanych w gabinecie.
Firma RUCK® wprowadziła ostatnio wiele ciekawych rozwiązań reklamowych, które nadają się do wykorzystania zarówno w gabinetach kosmetycznych, wellnes SPA i w gabinetach podologicznych.
Plakaty – pokazują co się ma, są ozdobą i skarbnicą wiedzy w jednym. Występują zarówno w formatach A1 (wersja papierowa) jak i w wielkoformatowych plikach graficznych, które można wykorzystać nawet na całą ścianę w poczekalni.
Całkiem spore portfolio ujrzały serie peclavus®. Najnowsze plakaty tematyczne dotyczące stóp są nie tylko kolorowe, ale i bardzo ciekawe. Ciekawostką jest to, że w sesjach zdjęciowych brali udział także pracownicy i ludzie z kręgu kierownictwa firmy RUCK®.
Displaye – można na nich prezentować wiele rzeczy, przedmiotów, kosmetyków do odsprzedaży klientom indywidualnym.
Szyld, lampa zewnętrzna – można go zawiesić na zewnątrz gabinetu i w środku. Ma oświetlenie ledowe wewnątrz. Wskazuje znaną na całym świecie markę PECLAVUS®, której kosmetyki i preparaty wykorzystuje się w gabinetach kosmetycznych i podologicznych.
Reklama samochodu – RUCK® wskazuje na konieczność opisania samochodu jakim porusza się podolog. Najlepsza reklama na samochodzie to taka, gdzie nie ma zbyt dużo informacji a zarazem taka, która inspiruje czytającego do myślenia. Konieczne jest też naklejenie danych kontaktowych do gabinetu.
Karta rabatowa – dla stałych klientów warto ją zaproponować.
Próbki kosmetyków – proszę to sobie przetestować! Próbki kosmetyków peclavus® są najlepszym sposobem na poznanie naturalnych kosmetyków o sprawdzonej, najwyższej jakości i skuteczności działania.
Broszury i ulotki – są źródłem wiedzy, informacji i praktycznych porad dla klienta. Wzbudzają zainteresowanie, ciekawość i inspirują do rozmów podczas przeprowadzania zabiegów.
Zapraszamy do wielostronicowej oferty reklam zamieszczonych w dziale Reklama gabinetu
Artykuł pt. „Jak Cię widzą, tak Cię piszą – pierwsze wrażenie klienta” zawiera wiele informacji o reklamie w gabinetach kosmetycznych i podologicznych.